Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
- Úvod
- Vše o nákupu
1 - V detailu nebo v boxu produktu proklikněte na tlačítko "Vložit do košíku"
2 - Produkt se přesune do košíku.
3 - Následně zvolte způsob dodání a způsob platby.
4 - V následujicím kroku vyplňte údaje, na jaké má být zásilka doručena.
5 - Na záložce Rekapitulace objednávky zkontrolujte ještě všechny Vámi zadané údaje.
6 - Dokončete objednávku stisknutím tlačítka "Dokončit objednávku"
Doprava
Doprava při nákupu nad 2000 Kč je zdarma (platí pro doručení v ČR).
Přehled námi nabízených druhů dopravy pro ČR:
Dopravce | Cena dopravy | Místo vyzvednutí |
Zásilkovna | 75 Kč | Výdejní místa v ČR |
Zásilkovna | 96 Kč | Doručení na adresu v ČR |
Zásilkovna | 145 Kč | Večerní doručení Praha |
DPD | 85 Kč | Doručení na adresu v ČR |
WeDo | 120 Kč | Doručení na adresu v ČR |
Česká pošta - balík do ruky | 120 Kč | Doručení na adresu v ČR |
Česká pošta - balík na poštu | 108 Kč | Doručení na poštu v ČR |
Dobírka | 35 Kč |
Přehled námi nabízených druhů dopravy pro Slovensko:
Dopravce pro Slovensko | Cena dopravy | Místo vyzvednutí |
Zásilkovna | 3,00 € | Výdejní místa v SK |
Zásilkovna | 4,94 € | Doručení na adresu v SK |
Zásilkovna | 7,26 € | Večerní doručení Bratislava |
Slovenská pošta - balík do ruky | 6,73 € | Doručení na adresu v SK |
Dobírka | 1,40 € |
Ceny jsou uvedené včetně DPH 21%.
Platba
Možnosti platby:
- Dobírka - úhrada proběhne při převzetí balíku (pro doručení v rámci ČR).
- Platební kartou - online přes platební systém GoPay
- Bankovním převodem - online přes platební systém GoPay
- Mplatbou - online přes platební systém GoPay
- SuperCash - hotovostní platba na terminálech Sazky nebo pobočkách České pošty
- GoPay účet - online přes Váš GoPay účet
- Bankovním převodem - podklady k platbě Vám budou zaslány na email. Po připsání Vaší platby na náš účet Vám bude objednávka odeslána.
Způsob doručení
1. Zásilkovna po celé ČR - Doručení standardně do druhého pracovního dne od odeslání. Objednávku si můžete vyzvednout na mnoha výdejních místech po celé ČR nebo přímo na Vámi zadanou adresu. Seznam poboček pro vyzvednutí Vám bude automaticky nabídnut při výběru dopravy v objednávce. Pro Prahu je možnost i večerního doručení.
2. DPD po celé ČR - Doručení na adresu příjemce standardně do druhého dne.
3. WeDo po celé ČR - Doručení standardně do druhého pracovního dne od odeslání. Objednávka Vám bude doručená na Vámi zadanou adresu.
4. Česká pošta po celé ČR - Doručení do dvou pracovních dnů od odeslání. Objednávku si můžete nechat zaslat na určenou adresu (Balík do ruky) anebo na Vámi zvolenou pobočku Pošty (Balík na poštu).
5. Zásilkovna po celém Slovensku - Doručení standardně do druhého pracovního dne od odeslání. Objednávku si můžete vyzvednout na mnoha výdejních místech po celém SK nebo ji můžete nechat zaslat na Vámi zadanou adresu. Seznam poboček pro vyzvednutí Vám bude automaticky nabídnut při výběru dopravy v objednávce. Pro Bratislavu je možné i večerní doručení
6. Slovenská pošta po celém SK - Doručení do dvou pracovních dnů od odeslání. Objednváku si můžete nechat zaslat na Vámi určenou adresu (Balík do ruky)
Reklamace vad způsobených při přepravě
Prodávající nezodpovídá za vady zboží způsobené na straně přepravce. Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě, že při převzetí kupující zjistí poškození obalu, doporučujeme při převzetí sepsat škodní protokol a uplatnit reklamaci u příslušného přepravce nejpozději do 24 hodin.
- Případné reklamace prodávající vyřídí ke spokojenosti kupujícího individuální dohodou a v souladu s platným právním řádem.
- Kupující je povinen zboží po jeho převzetí bez zbytečného odkladu prohlédnout tak, aby zjistil případné vady.
- Zjištěné vady je kupující povinen neprodleně oznámit společnosti Dogsy.cz vyplněním níže uvedeného Reklamačního formuláře anebo e-mailem na reklamace@dogsy.cz
- Za vady vzniklé přepravcem prodávající neodpovídá.
- Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
- Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
- vady vzniklé běžným používáním
- nesprávným použitím výrobku
- nesprávným skladováním či uchováváním
- nesprávným ošetřováním a praním výrobku zejména v rozporu s doporučením prodávajícího (viz dále oddíl "Ošetřování textilu s potiskem")
Reklamované zboží nám odešlete jako obyčejnou zásilku na adresu společnosti:
Dogsy s.r.o.
Příčná 1892/4
110 00 Praha 1 - Nové Město
O Vaší reklamaci rozhodneme ihned, nejpozději však do 5 pracovních dní po obdržení reklamovaného zboží na náš sklad. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace (lhůta 30 dní běží od přijetí reklamace a dodání reklamovaného zboží).
Výměna nevhodné velikosti
Po odsouhlasení s námi vytvoříte na internetovém obchodě novou objednávku s poznámkou - Výměna velikosti k objednávce č. XYXYXYX (vypište číslo původní objednávky)
Produkt ve špatné velikosti, který chcete vyměnit nám pošlete jako obyčejný balík (ne na dobírku) na naši adresu (uvedena výše)
Původní produkt určený k výměně musí být zabalen v originálním obalu, musí být nepoškozený a nenošený (pokud tomu tak nebude, budeme Vás informovat)
Reklamační objednávku zpracujeme až po obdržení balíku od Vás a po jejím vyřízení (10dní) Vám nová velikost bude doručena dle standardních dodacích podmínek.
Ošetřování a praní textilu s potiskem
Při praní veškerého textilu s potiskem i oblečení bez potisku používejte vždy pouze prací prostředky bez chemických rozpouštědel a agresivních chemikálií.
Oblečení perte vždy naruby (potiskem dovnitř) a maximálně na 30 stupňů.
Na veškerém textilu je umístěno logo Dogsy. Naše logo není důvodem k reklamaci a jejímu uznání.